فروش لامپ کم مصرف

فروش لامپ کم مصرف (کدام لامپ کم مصرف تر می باشد؟)

فروش لامپ کم مصرف

امروزه با توجه به افزایش تعرفه برق و همچنین اخبار مربوط به افزایش بیشتر آن در آینده نزدیک و با توجه به اینکه در حدود ۶۰ درصد برق مصرفی منازل، مخصوصاً در نیمه دوم سال مربوط به روشنایی می باشد، مشخص شدن اینکه کدام لامپ کم مصرف تر و دارای نور و صرفه اقتصادی بیشتری می باشد بسیار مورد توجه قرار گرفته است
در این متن کوتاه سعی بر آن است که انواع لامپ و همچنین بهینه ترین آن ها معرفی گردد.

انواع لامپ:

از زمان اختراع اولین لامپ تا کنون ، انواع مختلف لامپ توسط دانشمندان بوجود آمده است که برخی از محبوب ترین آنها به شرح زیر است:

۱٫ لامپهای التهابی(رشته ای)
۲٫ لامپهای فلورسنت
۳٫ لامپهای فلورسنت فشرده(کم مصرف (CFL
۴٫ لامپهای بخارجیوه
۵٫ لامپهای بخارسدیم
۶٫ لامپهای متال هالید
۷٫ لامپهای LED

بزرگترین ضعف لامپ التهابی مصرف بسیار زیاد آن و تولیدی فوق العاده زیاد گرما می باشد.
بزرگترین ضعف انواع مختلف لامپ های فلورسنت که به لامپ کم مصرف معروفند وجود مقادیر زیاد ماده سمی جیوه در آنها می باشد که در صورت شکستن بسیار خطرناک می باشند. از جمله دیگر نقاط ضعف این نوع لامپ ها می توان به مصرف بالاتر و بازدهی کم تر نسبت به لامپ های LED اشاره کرد.
بزرگترین ضعف انواع لامپ های گازی ظاهر صنعتی و همچنین فرآیند زمان بر آن ها در هنگام روشن شدن می باشد.
در گذشته ضعف لامپ های LED هزینه اولیه به نسبت بالای آنها در هنگام خرید بود. که با توجه به انبوه سازی این تکنولوژی این مورد بر طرف شده است. و همچنین با توجه به مصرف بسیار پایین این لامپ ها در مقایسه با سایر تکنولوژی ها از جمله لامپ های فلورسنت لامپ های LED به سرعت در حال جایگزین شدن با سایر لامپ های در سطح جهان چه در عرصه خانگی و چه در عرصه صنعتی و تجاری می باشند. البته لازم به ذکر است که لامپ ال ای دی نیز دارای انواع و کیفت های گوناگون می باشد. قیمت لامپ ال ای دی و دلایل تفاوت آن
این لامپ ها در رنگ های مختلف نور تولید می گردند و همچنین برخی از آن قابلیت تغییر رنگ توسط کنترل از راه دور را دارا می باشند. لامپ ال ای دی بدلیل انعطاف پذیری بالا علاوه بر روشنایی محیط کاربردهای گوناگونی در نورپردازی منازل ، معابر و ساخت محصولات مختلف تزئینی نیز دارد.

صفحه فروش لامپ کم مصرف LED فروش لامپ کم مصرف

صفحه فروش لامپ تزئینی LED

صفحه فروش انواع چراغ های خطی LED

Visited 866 times, 1 visit(s) today
حتما بخوانید  LED ها و دلایل استفاده از آنها