[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نورپردازی سازه یادواره شهدای ناجا واقع در مجتمع تفریحی گردشگری پردیس

[/vc_column_text][vc_single_image image=”4644″ img_size=”(500×500 (Width x Height” alignment=”center”][vc_column_text]

محدوده لویزان تهران

نورپردازی یادواره شهدا

توضیحات نورپردازی نمای ساختمان:

مجموعه پردیس واقع در شمال شهر تهران یکی از مجتمع های پذیرایی و تفریحی زیر مجموعه ناجا می باشد که با توجه به موقعیت و امکانات موجود یکی از مراکز جذاب تفریحی مخصوصا برای خانواده های محترم ناجا می باشد. در کنار تمام جاذبه های این مجموعه مثل رستوران و آلاچیق ها و کافی شاپ و بام تهران و آب نما یک المان یادمان شهدا در مجموعه برای پاسداشت مقام شهدا بنا شده است که در کنار همکاران سازنده سازه گروه نورپردازی صبا افتخار نورپردازی این مجموعه را داشته است.

این پروژه بر اساس تکنیک RGB اما از  سه رنگ سبز ، امبر سرخ ، آفتابی انتخابی کارفرما به جای رنگ های اصلی قرمز، سبز و آبی استفاده شد که به کمک سیستم مرکزی قابلیت تعریف مود ها و رنگ های ترکیبی از سه رنگ موجود را فراهم می کند.

با توجه به المان قوسی شکل موجود در بالای یادمان نورپردازی به صورت ایستاده از بالا و پشت آن به سمت پایین در نظر گرفته شده است. تا هم به صورت یکنواخت و با پخش نور به صورت مرکز روشنتر نورپردازی داشته باشیم و هم منابع نور مخفی باشند و در دید ناظر مزاحمت ایجاد نکند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

تصاویر پروژه

[/vc_column_text][vc_gallery type=”image_grid” images=”4643,4645,4646,4644″ css_animation=”fadeIn”][/vc_column][/vc_row]
Visited 611 times, 1 visit(s) today